Posted in Մայրենի

Մայերնի Ամփոփում 2

  • Դպրոցում ձեր ուսումնառության ողջ շրջանում ի՞նչն եք ամենից շատ կարևորում, ի՞նչը կամ ո՞ւմ երբեք չեք մոռանա, ինչո՞ւ:

Կարևորում եմ իմ դասընկերներին և իմ դասերը։

  • Կարո՞ղ եք թվարկել 5 բան, որ սովորել եք դպրոցում և չափազանց շատ եք դրանք կարևորում:

Չվազել դպրոցի մեջ, չնայել դասի ժամանակ, դասը սովորել, չուտել դասի ժամանակ, վատ բաներ չասել։

  • 3-րդ դասարնցիներին ներկայացրեք, թե ինչ է իրենց սպասում 4-5-րդ դասարաններում, ի՞նչ խորհուրդ կփոխանցեք նրանց:

Պետք է պատրաստ լինել, ավելի դժվար դասեր էն լինելու։

  • Կա՞ ուսուցիչ, որ շատ եք սիրում կամ բոլորովին չեք սիրում. նշեք  պատճառը:

Բոլորինել սիրում եմ, նրանք շատ լավն էին, և մեզ շատ հետաքրքիր բաներ էին սովորացրել։

  • Կցանկանայի՞ք շարունակել ուսումն Արևմտյան դպրոցում, ինչո՞ւ:

Այո, որովհետև այստեղ շատ լավ ժամանակներ եմ անցկացրել, իմ ընկերների հետ մինչև 1-5րդ դասարան։

  • Ծնողներին խնդրեք, թող մի քանի նախադասությամբ բնութագրեն ձեր ուսուցումն Արևմտյան դպրոցում:

Իմ ծնողները ասեցին․․․ «Ձեր ուսուցումը պավականին հետաքրքիր է, որոշակի չափով ժամանակագիծ մեթոտներ էն օգտակործվում։ Ուսուցիչ-աշակերտ հարապերությունը ընկերական է։ Շատ հետաքրքիր տեղեր եք գնում, և կրթությունը նաև հետաքրքիր են դարձնում։ Իմ ծնողների միակ դժգոհությունը կապված է դասերը միայն համակարկիչ ենք օգտագործում»

Leave a comment